lørdag 12. mars 2011

Aurora har vært på hockeykup,mens jeg var hjemme å laget kort

Aurora har spilt 3 kamper i ishallen i dag. Hun elsker tydeligvis hockey for hun gleder seg til hver trening,å cupene er jo selvfølgelig det artigste.

Ettersom det er så mye støy i en ishall,så valgte jeg å holde meg hjemme i dag. Skal jo oppi Granåsen i morgen,å det tror jeg blir nok for meg.



En stolt frøken med diplom og pokal.

Jeg har fått helt dilla på bursdagslerret. Alle lager jo kort,så da fant jeg ut at jeg ville lage lerret som kort. I starten ble det bare laget slike kort på rund dager,men nå har jeg begynt å lage litt her og der når jeg har tid og lyst.

Vetle skulle jo på bursdag til barnehagevenninna si i dag,så det ble laget et lerret kort til Anna.

Jeg kjøper lerret på Søstrene grene. De har mange forskjellige størrelser der. Serviettene her kjøpte jeg på Rema 1000(tror jeg) Å da er det bare å lime på motivet på lerretet.
Når det har tørket stempler jeg på navn eller gode ord.

I dag ble jeg litt for ivrig med stemlinga,det var ikke helt tørt,å dermed skled fargen utover. Tok en sprittusj å skreiv rundt bokstavene for å prøve å samle de litt igjen.



På baksiden skrives det som skrives på et bursdagskort. Vips så har bursdagsbarnet et lite bildet som kan henges på rommet sitt.

Har laget to kort til,men de kan ikke bli avbildet enda,ettersom mottakerne leser bloggen min;-)

5 kommentarer:

  1. Så kosli å gi å få et så kjæmpefint hjæmlaga bilde me hærli motiv!
    Barnehagevænninda t Vetle kjæm nok t å bli storfornøyd me både gave å bilde/kort fra han ja:-)
    Ønske dæ fortsatt god hælg å lykke t på skirenn i mårra!

    SvarSlett
  2. For en utrolig flott ide! :) Kjempesøtt bildekort :)

    SvarSlett
  3. Så utroolig mye flott du lager!
    Her skal jeg komme igjen og bruke litt mer tid en annen dag, men nå er det natta :)

    Sov godt!

    SvarSlett
  4. Så flott lerretskort du har laget.

    SvarSlett
  5. Kjempefint! Dette var en utrolig god idé! :)

    SvarSlett