fredag 4. mars 2011

20 fyrstikkesker har fått litt pynt.


I dag var en slik dag,der man er helt skutt i kroppen,men hodet har så mange tanker og lyster til å gjøre noe. Man blir rett og slett rastløs av å ikke gjøre noe,men så vet man liksom ikke helt hvor man skal begynne heller,for egentlig burde man ha sovet,å fått kroppen på plass.

Strikke kunne jeg ikke,for etter heklinga mi så kjenner jeg at det er en betennelse som ligger å ulmer.
Jeg vet det jo så inderlig godt at jeg ikke bør hekle,men så kommer man jo over noen mønster som man bare mååå prøve ut da. Denne gangen var det sokkene under her som måtte prøves ut.

Noe må jeg da få gjort i dag.Hm....

Så kom jeg på at jeg kunne klippe og lime litt i dag. Det er så lenge siden jeg har gjort det.
Å grunnen til det er at jeg rett og slett sliter med at nakken og skuldrene slår seg vrang.
Ikke greier jeg å konsentrere meg over lengre tid heller,å det å hålde fokus på klipping er ikke den beste medisin for ME.
Men i dag hadde jeg lyst,å da glemmer man det der og da. Jeg fikk klippt ut to ark med bilder. Så nå har jeg 20 nye fyrstikkesker.

Syns de er så fine. Det her er den minste typen fyrstikkesker,så de er jo ikke så store da.

Nå skal jeg prøve å kose meg så best jeg kan med familien min i helga. God helg til dere alle.


6 kommentarer:

  1. Flotte fyrstikkesker Maria:)) Men nå må du ikke glemme å ta vare på deg selv også:) KLÆM

    SvarSlett
  2. De eskene blir så søte! :) Kos deg i helga, bruk tiden på det du har LYST til! :) Stor klem herfra!

    SvarSlett
  3. Du er tøff!

    God helg til deg også!:)

    SvarSlett
  4. Håper du har hatt en koselig helg med familien :)
    De fyrstikkeskene er kjempefine! Printer du bilder fra internett? Lekre hvertfall, fikk lyst å prøve.. :)

    Klem ♥

    SvarSlett
  5. Karipia: Man tar vare på seg selv når man greier å være kreativ vettdu;-)

    G-Anette: Bildene er printet ut fra nett ja,enkelt og greit. Å å fine som de blir.

    SvarSlett
  6. Kjempefine var de :) kjenner meg godt igjen ang heklingen, veldig gøy å heile, og prøve nye oppskrifter men kjenner det altfor godt i fingrene etterpå.
    Ha en fin dag
    /myr

    SvarSlett