mandag 21. februar 2011

Marius tua


Ja,nå har jeg virkelig fått blod på tann. Jeg elsker jo utfordringer,å det er nettopp Marius som er utfordringen i utfordringsbloggen http://strikkere.blogspot.com/
 Nå er Marius kopptua mi ferdig. Syns den ble knall fin jeg,å den skulle ha vært i alle VM hjem snart nå.

Jeg brukte Tuva fra Europris. Måtte jo ha et tynt garn når jeg skulle strikke tua rundt og rundt. Nå har jeg fått ei dobbel Marius tue.

Hiv deg rundt å legg opp 108masker på pinne nr.3,5
Strikk hele mønsteret som var på 59omganger(om jeg ikke husker helt feil.
Sydde sammen i endene,å tatta,ei herlig kopptue.
 
Du må telle deg ut i fra din egen Marius raport da,for de finnes jo i mange varianter. Min raport gikk over 18masker.

5 kommentarer:

  1. Se der ja, enda en artig bruk av mønsteret! Veldig morsomt å se bidragene, aner meg at det kan bli litt vanskelig å finne bare en vinner her.. ;)

    SvarSlett
  2. Stilig:-) En kan ikke få for mye av Marius :-) Et utrolig flott mønster.

    SvarSlett
  3. Fillern også. Det var det jeg har begynt på... Nå får jeg finne på noe nytt. Veldig fine ting du har laget

    SvarSlett