torsdag 24. februar 2011

Lille luring


Pickles har kommet med et nytt mønster som heter Lille Luring.
Jeg er usikker på om det var settet eller den skjønne babyen som fanget min oppmerksomhet. Mest sannsynlig den lille;-)

Ja,nå må dere bare slappe av altså,for jeg har ingen lyster som tilsier at jeg vil ha en baby i hus. Det er helt greit å bare studere de på bilder.
For så fort jeg ser en baby med lyd,så tenker jeg. Ja,jeg har tatt den riktige avgjørelsen om at det ikke blir flere slike små i mitt hus. Ikke før jeg blir farmor eller mormor;-)

Allikevel er det hyggelig å strikke slike søte små plagg. Jeg har brukt Baby merino fra drops,å tror jeg har bommet litt med strikkefastheten. Syns lua ble så knøtte lita. Sokkene syns jeg ser normal ut,så jeg vet ikke helt jeg.

Om noen har strikket dette settet,så hadde jeg blitt glad for å fått målene på lua. Hvor brei og høy er den  når den ligger brettet sammen?


26gr

Jeg prøvde å strikke med dobbel tråd,men syns snora ble så innmari tykk og klumpete til en liten luring da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar