fredag 18. februar 2011

Kjappe lommetøfler på tykke pinner


Det var så innmari gulvkaldt her,å da var det bare å strikke et par kjappe lommetøfler. Mønsteret fant jeg her inne.
Jeg brukte fritidsgarn på pinner nr.7 Det gikk med under ett nøste rødt,å en liten dæsj med hvitt.



I går satt jeg å strikket på en ny ide med Marius mønsteret,men tror du ikke det ble for lite til Selma da.
 Grrrr...å jeg som syns tanken var så god,å resultatet ble så fint.
Må se om jeg finner en ettåring en dag,eller vise det frampå en eller annen dukke fra barnerommet.
Jeg SKAL prøve meg en gang til,for jeg skal ha en slik til jentene.

Så nå får du bare sitte å fundere på hva det er. Jeg kan ikke si det vettdu,for jeg skal melde på den dingsen til første utfordring inne på utfordringsbloggen. Kan jo ikke risikere at noen tar ideen før meg;-)

3 kommentarer:

  1. Søte tøffler og kule Mario huer!
    God helg !

    SvarSlett
  2. kjempesøte tøffler.spørs om ikke et par slike hadde gjort seg til jul:)

    SvarSlett