mandag 14. februar 2011

Helt hjertegal ♥


Den besteste mannen i verden laget sykrok til meg i går. Jeg er sååå fornøyd med å ha et eget sted å sy eller pussle litt på. På veggen bak skal jeg få plass til litt hobbyutstyr. Det her blir helt suverent for meg. Jeg har ikke et eget hobbyrom,men det gjør ikke noe. Bare det at mannen gikk med på å la meg få en snei av soverommet var jo bra.

Det gjør noe med deg når det er alle hjerters dag altså. I dag har jeg sydd 8 mug rugs,eller krusematter om du vil. Ja,slike små brikker som du kan sette kaffekoppen på vettdu. De går som en farsott i bloggverden,å selvfølgelig måtte jeg prøve meg.



Jeg ser nå at den største syfeilen jeg har gjort denne gangen er å ikke ha strøket stoffene først. Får håpe at jeg får piffet de opp litt etterpå.



Nå lukter det deilig sjokkoladekake i huset,å den skal skal selvfølgelig hjerte pyntes den også;-)
Ha en strålende valentines dag,å ta vare på hverandre.

10 kommentarer:

  1. Så fine mugrugs du har sydd. Veldig passende for dagen i dag. Gratulerer med egen sykrok!

    SvarSlett
  2. Du er jammen heldig som har fått sykrok av din kjære! Ønsker deg en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Kjekt med egen hobbykrok. Gratulerer =)

    SvarSlett
  4. Så flott med egen sykrok!

    Tøffe mugrugs - har aldri sett sånne før, men dette er jo en super ide!
    Herlig med hjerter på :)

    SvarSlett
  5. Kjempefin sykrok du har fått deg. Og flotte mugrugs, du er flink :)

    SvarSlett
  6. Å- de var utrolig flotte!!! Du er så flink! Og du er så flink til å bruke energi på sånt som gir deg noe positivt tilbake midt i en lei ME- hverdag!!! For det er jammen sååå viktig!! Hurra for deg!
    Ha en så flott uke som er mulig å ha, klem fra Elin

    PS: Akkurat som om du har spurt meg om noe jeg ikke har svart på... Stemmer det? Spør isåfall gjerne på nytt ;o)

    SvarSlett
  7. Så fin hobbykrok å kjæmpefine mug rugs du har laga!

    SvarSlett
  8. Deilig med egen sykrok. Gleder meg til min egen blir ferdig. Problemet er bare hvor skal jeg ha alle eskene med stoffer. Får omtrent samme type plass som deg, hvor skal 10 esker med stoff være liksom

    SvarSlett
  9. Så snill mann du har! Å nydelige krusmatter :)

    SvarSlett