mandag 21. februar 2011

God morgen der ute

Sola skinner som aldri før,det er 4,5minus å været er helt nydelig. Ikke et vindpust engang. Mmmmm.....nå begynner jeg å lengte etter vår ja,vil ta fram joggeskoene å få lufta beina litt mer, enn inni de tette vinterskoene.

Å om vårsola snart kommer,så er det vel på tide å få gjort noe med soljakken også. Det begynte så bra,men så sa det liksom bom stopp. Ikke kan jeg skylde på været heller,for det har jo vært strålende lenge nå. Smellen kom vel av at det ble litt kjedelig og ensformig å strikke på den her.

Nå rykker den litt lengre fram i prosjekt køen,å da får jeg håpe at det blir litt fortgang på den. Jeg greier ikke helt å se at det her skal bli noen jakke heller,å det gjør jo ikke strikkinga noe lettere.



Dagens plan er ikke så stor kanskje,men jeg skal til tannlegen,å det er et helt pyton gjøremål.Så det må belønnes med en runde på Jens Hoff tenker jeg. Dagens kjøp skal være fritidsgarn til et sitteunderlag.

Dere får kose dere uti den store verden med små og store gjøremål.

4 kommentarer:

  1. Hei, takk for at du besøkte bloggen min, og ble med i min give-away. Du kan blant annet finne kalenderen hos amazon.co.uk.

    hilsen Ingrid hos ufostrikk.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Kule farger, denne gleder jeg meg til å se ferdig!
    Kos dere i morgen, jeg tviler på at jeg får det til, så du får hilse damene fra meg!
    God vinterferie!

    SvarSlett
  3. Jeg synes absolutt at det er fortjent å gå innom Jens Hoff når man har vært hos tannlegen. Håper det gikk greit og at det ikke ble for dyrt noen av stedene :)

    SvarSlett