lørdag 12. februar 2011

Fortsetter å pynte veggene jeg


Denne gangen ble det i gangen. Jeg syns det var en kjekk måte å piffe opp veggen på. Fort gjort var det også. Kun to servietter og litt decoupage lim,å veggen blir som ny.

Litt vanskelig å ta bilde ettersom speilet står i veien,men et visst inntrykk får dere nå av de 2 jentene som er der.

Nå skal jeg fortsette med servietthobbyen litt til. Har noen vaser jeg skal piffeopp,å så skal jeg lime fast mange servietter på hvitt ark som jeg kan klippe ut å bruke på kort fremover.

2 kommentarer:

  1. Så flott det ble,med de to jentene på veggen.

    SvarSlett
  2. Så mye fint du lager :-) Imponert over så mye strikking og hekling du rekker :-))Flotte barn og hele fem har du også, da går det i ett ! Må være tøfft å slite med ME, får håpe de finner en medisin som kan kurere det, og finne ut hva som er årsaken.
    Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett