fredag 11. februar 2011

Et minne for livet...

...eller iallfall til man pusser opp på stua.

Jeg har malt hendene til ungene,å laget avtrykk på tørkepapir. Når det hadde tørket,tok jeg av den ene delen på papiret,å rett og slett decoupaget hendene på stuaveggen.
Jeg kunne nok ha bedt de om å trykke rett på veggen,men nå hadde jeg litt kontroll på at avtrykkene ble ordentlige da.

Syns det ble ganske så artig jeg da. Å det er vel ingen tvil om at vi setter pris på å ha ungenes kunstverk i stua.......i kontrollerte former selvfølgelig:-)



Nå er det eneste som gjenstår på den veggen å få laget et par hyller med litt stæsj i.

11 kommentarer:

  1. Så morsomt Maria. Dette var jo en kjempeide ....hihi.....for de som har små barn....sikkert ikke så fint med trykket fra mine barn på 21 og 22 år...hehe
    Men dette syns jeg var kult:)

    SvarSlett
  2. Så arti!
    Ønske dæ ei solfyllt å fin hælg:-)

    SvarSlett
  3. Koselig pynt! Har slike avtrykk i rammer selv :) God helg til deg og dine!

    SvarSlett
  4. DET var utrolig stilig!!!

    KOS deg og ha ei herlige helg!

    Go`klem fra Vibbedille ;))

    SvarSlett
  5. Så koseligt <3

    Bli gøy å se det når vi kommer på besøk :)

    SvarSlett
  6. Hjempefint!!!:)
    Det var en morsom idè!!
    Ønsker deg og dine en nydelig helg!

    Klem LisaM

    SvarSlett
  7. Det er den koseligste stueveggen jeg har sett.
    En glimrende ide.
    Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett
  8. Dette var kjempeskjønt! Fikk nesten lyst til å gjøre det samme selv...

    SvarSlett
  9. Noe så koselig!
    Slike kunne jeg gjerne hatt selv, ja :)
    Ønsker deg en flott uke.

    SvarSlett