onsdag 16. februar 2011

Enda en pokemon lue


Det ble jo selvfølgelig ramaskrik i går kveld når Sebastian fikk lue. Det var jo i ut gangspunktet Vetle som skulle få den,men den ble for vid og for kort for han. Heldigvis syns han den klødde,så da var det jo 3gode grunner til at noen andre måtte få den. ....trodde jeg ja.

Dere skulle ha hørt den overtrøtte 5åringen i går hvor lei seg han var. Lua klødde jo bare bitte,litte,litt,snuffs...

Så da tok jeg pinnene fatt i dag,mens poden var i barnehagen. Denne gangen strikket jeg den i Duett,å det er omtrent halvt om halvt med ull og bomull. Så den kan jo ikke klø da;-)

Nå husker jeg hvor jeg fant mønsteret også. Det var her inne på Ravelry.

47gr sandnes duett

3 kommentarer:

  1. Hehe, det er jammen ikke enkelt å gjøre alle til lags, men du gjør ditt beste ser jeg! :)

    SvarSlett
  2. Disse luene er superkule. 6 åringen min fikk dilla og ville også ha sånn. Han hater ull, så spørs om jeg må prøve meg på 50/50
    La du opp det maskeantallet som står i oppskriften?

    SvarSlett
  3. Jeg la opp 80masker på denne.Strikket det hvite feltet litt lengre,tror det ble 20omganger. Det ble igrunn litt for langt i forhold til det røde feltet.

    SvarSlett