tirsdag 15. februar 2011

En herlig dag på strikkekafe ♥


Det var utrolig godt å komme seg ut på strikkekafe igjen. Hver tirsdag er det strikketreff på Sverresborg museum,på kafé Bagle. Her er det bare å møte opp når det passer,å det sitter stortsett alltid noen der mellom 11-16
Jeg vet ikke når det hele startet,men jeg fikk nyss i det oktober/november09 Så det er en godt innarbeidet greie for strikkeglade damer.

Det som er nytt av året er at vi har begynt med loddtrekking. Den som vil stiller med en premie eller to. Det koster 5kr.loddet,å det er ganske så høytidlige greier skal vite.

I dag vant jeg hele 3 premier. Å alle passet meg helt perfekt. Nå blir det to kopptuer og et lite sjal og en ny bok i sykroken min. Tusen takk for herlige premier.

3 kommentarer:

  1. Noen som har vinnerlykke ja!! :)

    SvarSlett
  2. Ble det denne uka ja,så det betyr vel dårlig på kjærlighets fronten i uka her da;-)

    SvarSlett
  3. Ja, noen vinner stort i lotteriet, og noen i kjærligheten ;).
    Kjempefine premier :)))
    Ha en fortsatt fin uke :)

    Anne Mette

    SvarSlett