tirsdag 1. februar 2011

Da er januar 2011 ferdig...

...å det er rart hvor fort tiden går. Jeg har satt sammen noen bilder som viser hva jeg har gjort på hobbyfronten i januar. Syns det er en fin måte å se tilbake at jeg har dugd til noe iallfall.

Jeg har strikket/heklet opp 1360gr med garn,å det er vel ikke så verst det?
Jeg har brukt symaskina og jeg har også brukt decoupagen min. Selma har fått "ny" seng i løpet av januar.




Nå er det bare å planlegge hva man skal gjøre i februar. Jeg håper å få ferdig 2 Marius tunikaer og soljakka mi. Noen luer og noen vaskekluter/kopptuer hadde vært kjekt.

Da får jeg bare ønske alle en riktig god februar.

8 kommentarer:

  1. Ser du har hatt en effektiv januar-måned :)
    Masse flotte ting du har laget i løpet av den første måneden i 2011 :)

    SvarSlett
  2. Hatt en produktiv januarmåned ser jeg :)
    Flotte ting du har laget :)

    SvarSlett
  3. Masse flott du har laget i januar.

    SvarSlett
  4. Skal si du har vært produktiv i januar!
    Og lykke til i vm-luekonkurransen!

    SvarSlett
  5. Så masse fint du har laget, hatt hendene og pinnene i sving:)
    Takk for linken, nå har jeg bestilt sånne navnlapper også:)

    SvarSlett
  6. Så kreativ du har vært denne mnd. Dyktig du er :-)

    SvarSlett
  7. Jammen har du vært produktiv!Masse fint du har strikket:)

    SvarSlett
  8. Flink er du!
    Og dessuten fin på håret!

    SvarSlett