søndag 27. februar 2011

Buffer igjen

Huff og huff hvor fort man glemmer. Jeg knekte jo omsider den doble buff koden,men etter en stabel med buffer ble det stille på den fronten.

I kveld skulle jeg sy en buff til Vetle,men det sto helt stilt for meg hvordan jeg skulle sy det sammen,for å få den dobbel.
Jeg måtte ta en telefon til en kollega,som hadde sydd slike for litt siden. Å da gikk det opp et lys for meg vettdu. Tusen takk for hjelpa Vigdis:-)



Ulempen var at jeg hadde klipt stoffet før jeg ringte Vigdis,så det ble ikke helt riktig allikevel.
Jeg fikk til en kort dobbel og en lang enkel av de stoffbitene jeg hadde igjen.
Poden ble strålende fornøyd uansett,så da så.

3 kommentarer:

  1. Fint å få litt hjelp. Resultatet ble jo fint. :))

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne visst hvordan disse syes;-)
    Koselig vinterbilder og helt herlige sokker du har under her.

    SvarSlett
  3. Kjempestilig buff og skikkelig kult stoff til en liten tøffing :D De babysokkene under var kjempeflotte også. Har funnet meg to ulike mønster på babysokker som skal testes ut her.

    Utrolig mye flott du lager, skjønner ikke hvordan du rekker alt, hi-hi! Ha ei herlig uke :D

    SvarSlett