mandag 10. januar 2011

VM mansjetten er klar.

Ja,da fikk jeg endelig strikket den VM mansjetten i original fargen. God Morgen Norge gikk ut med en oppfordring/konkurranse til det norske folk i forige uke. Oppgaven gikk ut på å strikke blomstermansjetter som skal brukes på blomsterbukettene under ski VM i Oslo.

Jeg synes ideen var rasende god,å har nå mitt bidrag klart. Skulle aldri tro at jeg som er så lite sportsinteressert skulle bidra til noe i ski VM;-)
Nå er det jo ikke noe sikkert at min mansjett blir brukt,men det blir jo gøy å følge med på premieutdelinga om disse mansjettene vil få noen oppmerksomhet i det heletatt.
Syns det er artig at strikking har blitt trendy.

Jeg sydde på en Laget med omtanke lapp også jeg,så vet de at noen faktisk har tatt seg tid og bry med å strikke disse mansjettene.

2 kommentarer:

  1. For ein fin blogg du her. Legg att fotspora mine her og kjem gjerne tilbake :)

    SvarSlett
  2. Regnet med disse ble å dukke opp i bloggeland ja :) De reklamerer hver dag på God Morgen Norge, så de må jo få inn ganske mange etterhvert.
    Har du funnet garn til soljakka? ;)

    Klem

    SvarSlett