mandag 31. januar 2011

Noe må man nå gjøre når unga er syke

Ja,jeg er ikke den som sitter stille om jeg ikke må. Så noe må jeg jo gjøre når Selma sover på sofaen ved siden av meg.

Jeg fant frem noen pulsvarmere jeg begynte på i november. Jeg skjønner ikke helt hvorfor de ble liggende,for det var ikke mye igjen før det ble et par her nå.



Kanskje grunnen er at jeg begynte på de rett etter det andre paret? Jeg tenkte å hekle opp garnet som ble igjen,for å slippe å sitte med så mye rester. Her gikk det med 44gr sandnes alpakka

Ja,ja,jeg har nå iallfall fått de ferdige i dag nå,å har en UFO (UFerdigeObjekter) mindre. Herlig ja.



Nå våknet lillesnuppa opp,så jeg får vel pleie den febersyke litt nå. Ved neste dupp skal jeg gjøre ferdig et par sokker til henne. I dag blir det den store småplukk dagen tror jeg.

4 kommentarer:

  1. Kjæmpefine pulsvarmera i nydli mønster å fin farge!
    Ønske dæ en fin kveld:-)

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte pulsvarmere!
    Her er det også sykdom i heimen, og det blir litt ekstra hobbytid da.

    SvarSlett
  3. Så flotte de ble, ser også veldig myke og varme ut :)

    SvarSlett