mandag 31. januar 2011

Jeg slengte inn kvikklunsj lua mi i en VM lue konkurranse

MadeInNorwayNow



Alle store anledninger med respekt for seg selv, blir hedret med sine ofisielle og uofisielle strikkedesign. VM i Oslo 2011 blir ikke noe unntak. Nå vil vi i Norsk Flid Husfliden utfordre deg og alle andre strikkentusiaster til å strikke din VM-lue. Inspirasjonen bør være på plass, nå som VM-feberen brer seg over landet. Ta pinnene og fantasien fatt, og send inn et bilde av din VM-lue slik du synes den bør være. Og stem på de bidragene du liker best.
Vi kårer tre vinnere som blir premiert med hver sin eksklusive strikkepakke fra Arne&Carlos eller Tine Solheim, utviklet for Norsk Flid Husfliden.


Min VM-lue ligger her,å jeg blir veldig glad om du stemmer på den(om du liker den da)


9 kommentarer:

  1. Nå har jeg stemt. Kvikk-lunsj lua di er kjempefin

    SvarSlett
  2. Jøss, den var jo skikkeleg stilig

    SvarSlett
  3. Utrolig kul! ;)
    Jeg skal stemme på deg!

    SvarSlett
  4. Jeg har stemt på deg Maria:)))

    SvarSlett
  5. Kjæmpefin Kvikklunsjlua di, mang stæmma t dæ fra mæ i dag:-)

    SvarSlett
  6. Tusen takk dere. Nå ser jeg Vibbedille har kommet med sin utgave av kvikklunsj lua også. Den er stilig den også.

    SvarSlett
  7. Har vært inne og stemt på din!

    SvarSlett
  8. Har stemt på deg idag :) Ser at det er mange fler muligheter til å stemme også!

    SvarSlett