torsdag 13. januar 2011

Høstvest

Det har sine fordeler at man har barn. De står jo opp så utrolig tidlig. (så da får man gjort så mye)
Normalt så er det mannen i huset som står opp med ungene på ukedagene,men i dag tidlig sto jeg gjerne opp når Selma våknet kl. 06
Jeg hadde jo en liten baktanke med å stå opp selv da;-)

Trøtt og mørbanka sto jeg opp,å ordnet klar Selma og Vetle. Å mens de spiste frokost festet jeg trådene på høstvesten som jeg strikket ferdig i går kveld.

Så nå kan jeg sende av gårde vesla med en ny vest.
 Hun elsker jo ull,så det passet henne midt i blinken. Det var ikke populært når jeg måtte ta den av ettersom jeg glemte å veie den i iveren.

Jeg har brukt dette mønsteret fra Pickles.
Det ligger ut gratis mønster på str.1år. Jeg har kjøpt boka deres,å strikket den da i 2år. Brukte Sandnes alpakka,å syns størrelsen ble perfekt. Brukte 115gr

16 kommentarer:

  1. Så nydelig vest og modell du har:) Ikke rart du sto opp tidlig.

    SvarSlett
  2. kjempe fin!!! den passet jo perfekt!! har kjøpt boka jeg også, og har faktisk lurt litt på alternativt garn. supert å vite! ha en flott dag videre :)

    SvarSlett
  3. Nydelig vest på nydelig jente:)
    Alltid morsomt når noe blir tatt godt imot.

    SvarSlett
  4. Den ble super fin! Skjønner godt hun ikke likte å ta den av!

    SvarSlett
  5. nydelig!!
    gleder meg til å strikke soljakke om en ukes tid :o)

    SvarSlett
  6. Veldig veldig lekker! Og så herlig med morgen-bilder da ;) Vurderer å prøve meg på daisy-mønsteret, er så flott!

    Sort og lilla til soljakken høres lekkert ut, det er vel egentlig litt mer "mine" farger da, men tenkte jeg skulle bryte litt ut av det nå :)

    1 uke til oppstart ;)

    SvarSlett
  7. Så flott. Brukte du Vanlig alpakka eller mini alpakka?

    Jeg har lagt deg til i blogglista mi jeg.

    SvarSlett
  8. Så skjønn snuppa ble i en kjempe fin vest. Så bra at hun verdsetter strikkeplaggene :D

    SvarSlett
  9. Kjempesøt både vest og model ;o)

    SvarSlett
  10. Så flott hun ble med ny fin vest!

    SvarSlett
  11. Så fin hun ble!
    Jeg blir alltid så glad når jeg ser headeren din (eller hva det nå heter), du har så søte, og glade, barn!

    SvarSlett
  12. Nydelig!
    Jeg har selv garn liggende til denne vesten :) - må vel snart begynne på den tror jeg.
    God helg!

    SvarSlett
  13. Vesten ble kjempefin Maria:)
    Og Selma er jo så søt:)))
    Ønsker deg en riktig god helg:)

    SvarSlett