lørdag 1. januar 2011

Glade sokker

Jeg dro på hytta med veska full av garn og pinner. Jeg er jo livredd hver gang vi drar om jeg har med meg nok prosjekter. Denne gangen hadde jeg lyst til å begynne på lillesøster kjolen ,men ettersom jeg hadde glemt mønsteret, grrrrr.....så ble det Synnøves glade sokker som ble første prosjektet.

Sokkene var artige å strikke,å det passet meg utmerket ettersom sokk nr.2 alltid er så kjedelige. De er strikket i perfect garnet på pinner nr. 3,5 eller kanskje det var bare 3? Hm...husker faktisk ikke hva jeg brukte jeg.

Sokkene veier 101gr

3 kommentarer:

  1. Morsomme sokker:)
    Så kjedelig at du glemte mønsteret til lillesøsterkjolen. Men da ble det noen flotte sokker i stedet;)

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Godt nyttår :-)) Disse sokkene var jo helt knall!!! Jeg tror jeg må få et par på pinnene... Takk for at du legger ut link til mønsteret... det gjør det jo lettere for oss andre

    SvarSlett
  3. For noen herlige lugger, Maria! Jeg kommer dessverre bare til nr 1 jeg, og da er jeg mer enn lei. Skal forsøke å skjerpe meg i det nye året! :)

    SvarSlett