lørdag 22. januar 2011

Er jeg blitt helt tussete...?

...når jeg lar ungene spille på datan,bare for at mor er spent på hvilket mønster som kommer på neste Level?

Jeg kom over dette spillet skjønner du,å da så jeg selvfølgelig en mulighet til å skrive ned mønster å kanskje bruke det til noe en dag.
 Iveren tok meg med storm,å jeg lot 13åringen kjøre på. Han strikket seg igjennom første level,å mor kunne tegne av noen hjerter.
Guttungen fortsatte til level 2,å der fikk jeg se en bamse. Dette var jaggu kjekt,å vi kom til level 3,å der ble det en snøstjerne.

Jeg skal ikke avsløre hva som kom etter level 3,tilfelle noen vil prøve spillet selv;-)

Det ble 3 bitte små vaskekluter til Selma av dette prosjektet.

Kjekt ja:-)
Udampa å fæl,men alikavell så søte.

2 kommentarer:

  1. Hihi Artige kluta :) Ekje vi alle litt tussete då, berre godt å vere det :) Kos deg vidare med nye kluta :)

    SvarSlett
  2. Så morsomt! Da ble det jo en aktivitet sammen med trettenåringen også! Jeg så på spillet, men det må visst en trettenåring til for å få det til :D

    SvarSlett