lørdag 15. januar 2011

En liten oppmerksomhet til brudeparet


Egentlig så hadde jeg tenkt å kjøpe blomster,men ettersom det er så kaldt så var ikke det noe gunstig å ta med på bussturen.

Så da bestemte jeg meg for at jeg skulle lage en liten oppmerksomhet til de isteden. Jeg fant frem lerret og et hjerte,lim og servietter. Å da var det bare å sette igang å klippe ut. Fant noen hyggelige ord,å vips så var gaven ferdig.

Nå ligger den til tørk,å foreldrene mine kan ta den med seg i selskap i kveld. Er spent på hvordan gaven blir motatt:-)


Med det samma jeg holdt på laget jeg et bursdagskort til ei lita frøken. Vetle ble så fornøyd når han kunne ta med seg gaven og kortet bort til Hannah.|

  Tok bildet før det ble lakt i press,så det buler litt her enda. Ja,ja,ble så ivrig å måtte bare vise frem vettdu.

4 kommentarer:

  1. kjempeflott bilde du har laget og herlig kort

    SvarSlett
  2. Så flott oppmerksomhet til brudeparet og herlig kort .Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  3. Nydelig hjerte du har laga :) Og kortet var herlig :) ha en fine søndag :)

    SvarSlett
  4. Så flink og kreativ du er. Likte veldig godt den halsen.

    SvarSlett