onsdag 19. januar 2011

5'te i 5'te med 5 stk

Jeg kom over en liten utfordring i dag,å da må jeg selvfølgelig hive meg med.

5'te i 5'te med 5 stk
Vi sparker i gang en konkurranse som skal være ferdig 5 Mai (5 i 5 med 5) med fem uferdige prosjekter ! De må være påbegynt for å telle som en uferdig ting. Evnt innkjøpt materiale/garn og dermed en "neeeesten påbegynt" ting.
Kriteriene er:
- Du må ha 5 uferdige ting å stille med
- Du må ta bilde av tingene og legge ut her i tråden, ved påmelding
- Du må huske å legge inn bilde, og krysse av i innlegget ditt - etterhvert som du blir ferdig. Når du er ferdig med alle 5, legger du bilde og tekst i oppsummeringstråden som vil bli lagt ut her i dette forumet!


Vi er spent på hvor mange som faktisk har 5 uferdige ting liggende, som vil bli med ! Premien er en flott gavepakke, med masse godteri for oss som strikker !

Det er deilig å ha et fellesskap med noen + at man får det lille sparket bak til å gjøre ferdige påbegynte ting.
Jeg er jo en mester på å få til enslige sokker og votter,så nå har jeg samlett noen som jeg håper jeg får gjort ferdig.
Enslige sokker.

Enslige votter.

Mariusboddy.

Vest.

LiseLotte jakke

5 kommentarer:

  1. Her var det mye fint som du må få ferdig,så jeg sier lykke til med utfordringen.På en eller annen måte har jeg klart å få unna alt uferdig,men skal ikke se bort fra at det dukker opp noe nytt i kurven min også.

    SvarSlett
  2. Trur at dette må eg bli med på, har heilt sikkert meir enn 5 UFOer (uferdige objekter) som treng ei handsrekning før dei kan ta av frå UFO-haugen.

    SvarSlett
  3. Den Liselotte jakka var nydelig! Kvar finn eg oppskrift?? Eg kunne LETT bli med på UFO utfordringa, men skuldrane mine sviktar meg so eg tør ikkje delta no.
    Du har slik koselig blogg!
    God helg!

    SvarSlett
  4. Mønstret er fra denne bloggen:
    slagt en hellig ko

    SvarSlett
  5. Det hadde vært spennende å være med på dette, men hvordan legger jeg ut bilder?

    SvarSlett