mandag 13. desember 2010

Tovavotter i lange baner


Å,jeg som tenkte å være så effektiv. Ja,jeg var jo igrunn det da,men hodet var ikke helt på plass,så det ble ikke helt som jeg hadde håpet.

Jeg skulle strikket et par voksen votter,med en kjærestevott sammen. Den kjærestevotten ble så liten at det må bli en turvott for et barnehage barn.

To par barnevotter i 3-5 år,ble kun et par votter + to venstrevotter. Jeg er ikke laget for så kompliserte ting som å få tomler på både venstre og høyre votter jeg. Ja,ja,bedre lykke neste gang da.

2 kommentarer:

  1. Det med høyre og venstre votter er vrient innimellom! Men da er du jo halveis til dobbelt så mange da!
    Vottene ble hvertfall fine, selv om det ikke ble som du hadde tenkt!

    SvarSlett
  2. synes turvott for barnehagebarn hørtes ut som en strålende idé, så det var da ikke så dumt resultat, selv om det ikke var helt etter planen da. Ha en fin desemberdag!

    SvarSlett