tirsdag 14. desember 2010

Topp til tå 2010

I hele år har vi fått nye oppgaver fra Fjellrosa. Å jeg var en av de som greide å fullføre oppgavene hver måned. Å av oss 6 som greide det, var det jeg som ble vinneren av konkurransen. Jeg må si jeg er litt stolt som greide å fullføre hver måned. Det er godt å kunne prestere bra på noe iallfall.

I dag fikk jeg premien min,å det var ikke lite akkurat. Bare eska pakken lå i var jo en flott premie for meg.
Oppi kakeboksen,var det 6 nøster med lilla østlandsgarn,sjokolade,binderser,strykemerker, mønster på lykkegenseren til Magda og en herlig engel.

Tusen takk for pakken. Å jeg gleder meg alerede til neste år. Ja,for jeg har jo selvfølgelig meldt meg på for 2011 også. Det er jo så glimrende å få det lille puffet bak til å faktisk fullføre et prosjekt eller to i måneden.
Engelen ble avglemt på fellesbildet. Den ble jo satt på plass med det samma,sammen den andre engelen min + norgesglassene med kubelys.

3 kommentarer:

  1. Se der ja, du fikk med den spretne rumpa på engelen...

    SvarSlett
  2. Måtte jo snu den slik at du så den Kirsti. Du ble jo så opphengt i den spretne rumpa;-)

    SvarSlett
  3. hehehehe, noen som kjente seg igjen i den kansje????
    Bra du likte pakken Maria -
    ha en flott JUL klæmmmm

    SvarSlett