mandag 27. desember 2010

Prematurteppe

Før jul var det en innsamlings runde til prematur avdelingen på St.Olav. Pga sykdom ble ikke tingene levert før jul,å det blir satt en ny dato utpå nyåret.

Det var litt flaks for meg da,for det er nå først jeg har hatt tid til å tenke på pematuravdelingen. Så her er første teppe ferdig. Det er 40x40 Maks størrelse skal være 50x50 leste jeg en plass. Så jeg tror det her skal passe fint. Vetle stilte opp med dukka si som modell i dag.

Jeg la opp 3 masker,å økte i hver side på pinne nr. 1 Pinne nr. 2 var kun rett strikk
Når jeg kom til midten felte jeg i hver side.
Heklet noen runder med staver til slutt.


Nå skal jeg fortsette på teppe nr. 2,som også skal til St.Olav

2 kommentarer:

  1. Så søtt teppe. Det blir nok en kjærkommen gave til noen små på st.olavs. Nydelig kjole i forrige innlegg :)

    SvarSlett