lørdag 25. desember 2010

Julekjolen min ble ferdig

Det har gått litt smått med denne kjolen. Det gjør ofte det når man skal ha 100 prosjekter samtidig,da har man ikke tid til å strikke ferdig ett og ett plagg.

Kjolen ble ferdig strikket natt til julaften (03.00),men jeg orket ikke feste trådene. Så de ble festet på vei til kirkegårdene på julaften. Kjolen var fiks ferdig på sluppenbrua,på vei til kirkegår nr.2

Det her vil jeg si var i siste liten,men allikevel tidsnok.

Mønsteret er det samma som den tunikaen jeg strikket tidligere,men nå tok jeg den mye lengre,så den ble en kjole. Er så fornøyd med prosjektet.

4 kommentarer:

  1. Den ble flott til en flott dame! Håper jula er fin for deg i år :)

    SvarSlett
  2. Så flott kjolen din ble! Ha en fortsatt fin jul!

    SvarSlett
  3. Kjempelekker kjole. Beundere deg for strikketempoet ditt!!!

    SvarSlett
  4. Flott kjole, synd lyset kom bakfra så jeg ikke får sett alle detaljer, synes jeg aner at jeg har lyst til å titte nærmere nemlig så det er bare godt ment:-D

    SvarSlett