mandag 6. desember 2010

Hver lykke fra gårsdagen,er et minne for morgendagen...

Ja,disse ordene fant jeg på nett en gang for lenge,lenge siden. Jeg syns det er noen fine ord å ta med seg i en travel hverdag hvor man kanskje ikke føler man strekker til over alt.

Dette lerretet skal henge på veggen over kosekroken vår. Å jeg har planer om å la ungene trykke håndavtrykkene sine på veggen der også. Det er bare det at ting tar litt tid.

For noen uker siden malte mannen veggen i kosekroken,å da benyttet jeg anledningen til å male litt jeg også. Jeg malte et lite bord vi har på stua og dette lerretet.

Jeg malte lerretet i samme farge som vi har på veggen,så limte jeg på en serviett jeg syns passet inn.Å tilslutt skreiv jeg bare teksten på med sprit tusj. Limte på noen blonder i dag,så nå er det fiks ferdig.

Enkelt og dekorativt. Nå gjenstår det bare å få det på veggen;-)

6 kommentarer:

  1. Så gode ord og dekorativt bilde du har laget med det. Skjønner godt at du syns det blir mye å tenke på og holde orden på med 5 barn som skal delta på forskjellige juleaktiviter. Særlig når du da ikke er helt i form.

    SvarSlett
  2. Nydeleg bilete og flotte ord!

    SvarSlett
  3. så fint prematur teppe er det staver rundt selve teppe eller er jeg helt på viddene? Fint i alle fall.

    SvarSlett
  4. Det stemmer at det er staver ja.

    SvarSlett