mandag 13. desember 2010

Heklekroken har fått svingt seg igjen

Rett før vi dro på hytta på fredagen, spurte Aurora om jeg ikke kunne laget et skjerf til henne. Jeg er igrunn imot skjerf på barn,pga kvelningsfaren, men har bestemt meg for å la henne få seg et skjerf.

Hun plukket ut garn selv,å sannelig vet hun hva som er beste klasse. Hun plukket ut noen lilla nøster med kashmir garn. Det nye fra Sandnes vettdu. Utrolig deilig og mykt.

Garn og krok ble pakket ned,å jeg sa jeg skulle se hva jeg fikk til. Hun ble stor i øynene da hun sto opp lørdagsmorgen å skjerfet var ferdig. Av restene fikk jeg til et par pulsvarmere også.

4 kommentarer:

  1. Så flink du har vært!
    Selvfølgelig valgte hun det garnet - det er jo fantastisk herlig! Hun vet å plukke på øverste hylle :) Herlig når de blir så glad.

    SvarSlett
  2. Så fint sett, og klart det garnet ble valgt. Det er jo så mykt og godt!

    SvarSlett
  3. Kjempenydeleg sett! Skjønar godt at ho valgte det garnet. ;)

    SvarSlett
  4. Stilig, Maria.
    Og så gøy at du tok hekling på alvor :)....jeg er imponert !

    SvarSlett