torsdag 11. november 2010

Vaskeklut

Jeg har meldt meg på gryteklut/vaskeklut strikking. Å vi får utdelt et mønster hver måned i et år. I november var det dette mønsteret.
http://dishclothcorner.blogspot.com/2006/05/bunny-dishcloth.html

Maje76 som er sjefen for hele greia syns kluten var så liten ,så hun har laget et nytt mønster for å få denlitt større. Jeg valgte å strikke etter original mønsteret ettersom jeg kun hadde et nøste brunt. Jeg syns kluten er akkurat passe som vaskeklut,så for meg ble den perfekt slik.

Brukte 27gram paris på pinne 4
Å jeg begynner å lære meg litt engelske uttrykk:-)

Gleder meg alerede nå til desember mønsteret.

2 kommentarer:

  1. Kjempefin klut. Altfor fin til å brukes !!!
    Flott mønster.
    Jeg har erfart at klutene blir våte er de passe store.

    SvarSlett
  2. Nydelig klut! Jeg er imponert over den monteringsseansen du hadde i bilen på vei til selskapet. Den halsen du ga bort var nydelig.

    SvarSlett