tirsdag 16. november 2010

Pulsvarmere i en fei

I går så jeg en fantastisk fin bukett med heklede pulsvarmere i alle regnbuens farger inne hos Tove Lisbeth
Å jeg som blir så lett fristet,greide ikke å dy meg. Så seint i går kveld begynte jeg så smått med den første. Jeg pluddra litt i starten å rekkte opp noen ganger,for jeg er jo ingen mester hekler,men plutselig så gikk det opp et lys på hvordan det skulle hekles.

Fortsatte på heklinga på bussen frem og tilbake fra legen i dag,å litt etter lunsj. Å vips så fikk jeg et herlig pulsvarmer par i deilig,men forferdelig røytete alpakkagarn.

Jeg ville ha med tomell,å måtte selvfølgelig begynne på nøste nr. 2,men skitt au. Brukte 53gram alpakka fra Sandnes på krok nr.3

5 kommentarer:

  1. De var kjempe fin!!!:)
    Jeg var så heldig å få slike i HV gave:)))

    SvarSlett
  2. Kjempefine,har hekla slike eg også,veldig enlke å få til.:)

    SvarSlett
  3. Å de var nydelige.Ha en flott dag.

    SvarSlett
  4. De var kjempesøte, og både garn, farge og mønster passet veldig godt sammen

    SvarSlett
  5. Så nydelige pulsvanter. Kor får ein kjøpt oppskrift til disse? Tenkte å hekle pulsvanter til jul, men har ikkje funne nokon eg liker godt nok før no. :)

    SvarSlett