tirsdag 9. november 2010

Liverpool lue


Å jeg som var sikker på at Liverpool lua ville bli populær til 5åringen. Så feil kan man altså ta. Han kunne til nød la meg ta bilde av den på.

9 åringen fikk tilbud om å få den,men heller ikke han ville ha den i morrest. Erre mulig da?????

Ja,ja,da satt jeg i hele går å strikka forjeves da. Enesten som kunne tenke seg lua var mannen,men den var jo alt for lita til han;-)

Merkelig nok har det gått seg til i morrest etter at jeg dro på jobb,for 9 åringen hadde tatt den på seg på skolen. Å heldigvis så hadde han fått tomlene opp fra flere av gutta i klassen. Så kanskje er det håp for Liverpool lua da.

1 kommentar:

  1. Hei flott lue:-)har tenkt å strikke ei sånn til mitt barnebarn som er helt hekta på liverpool.Den linker du har lagt ut her,adressen eksisterer ikke no,kan jeg be om å få kjøpt/låne mønstret hos deg.På forhand takk,vennlig hilsen Solfrid Danielsen.e-post biher-d@online.no

    SvarSlett