fredag 19. november 2010

Å knyte sammen lange lys er ganske dekoratift

Når jeg først holdt på å søle rundt med kaffen så måtte jeg prøve å gjøre kopipapiret gammelt.
Jeg spilte jo i korps i 11 år i min barndom,så noter hadde jeg nok av. Så jeg fant frem notene som sto i skapet,å begynte å pensle med kaffe over arket.

Når det hadde tørket,reiv jeg ut det jeg ville ha av arket,å festet det med hyssing på den ene og den andre ble feste med en gamel blonde som lå i syskrinet etter farmora til Kenneth. Den var så gamel og morken at jeg hørte den strakk seg når jeg knøyt igjen. Litt koselig å bruke blonder fra en svunnen tid.

Det store lyset  og fyrstikkeska har jeg kjøpt av Beate,men syns det var så fint at jeg ville ha det med på bildet.

Kubelysene står i norgesglass. Syns det både er dekorativt og en smart løsning på å skjerme de skjønne små i huset her.

Da tar jeg helg,så får dere kose dere med små og store ting i helga.
God helg til dere alle.

7 kommentarer:

  1. Det var jammen lurt,skikkelig fint var det også,ein julegave ide kanskje....Nydelige dei fyrstikk eskene dine også:)Ønsker deg ei fin helg vidare:)

    SvarSlett
  2. Nydelig :) God helg til deg og dine!

    SvarSlett
  3. Så fint det ble med sånne lysbunter! God julegaveidé!

    Ha en fin helg og husk å ta det rolig! :)

    SvarSlett
  4. Så lurt å bruke gamle korpsnoter til pynt!
    Takk for koslig kommentar i min blogg!
    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  5. Så fint og dekorativt det ble. Det med å sette kubbelys i Norgesglass var en god ide! Må jammen finne fram mine også.

    Kos deg videre!

    SvarSlett