onsdag 3. november 2010

I dag var det store jule lys som sto på planen.

Som jeg fortalte i går,så hadde jeg kjøpt litt små lys,men de ble nå pyntet etter beste evne.Jeg viste frem lysene til Kenneth,å han ble jo så imponert. Jeg fortalte han at egentlig ,skulle de ha vært litt større.
Den herligste mannen i verden kjørte da ut i går kveld,å kjøpte 5 store lys til meg :-)

Han ser nok at når jeg er kreativ så er jeg i mitt ess,å vi trenger alle og enhver mange gode kreative dager for å fungere fint. Hobby er reine terapien det.

Her er iallfall de 5 store lysene fiks ferdig med julemotiv. Skal kjøpe enda flere,for jeg har så mange fine motiv liggende.  Disse lysene går rett ned i gave/salgskassen.

Hva skal du bruke kreativiteten din til i dag da?

9 kommentarer:

  1. Så fine lysene dine var :-) Kreativiteten her i gården går for det meste i strikking.

    SvarSlett
  2. Så spennende da gitt og vellykket ble det jo også. Litt småfeil i begynnelsen gjør jo alle. Det skal til det for å bli flink.
    Her går det i strikking...og litt husmorsyssler.
    Go onsdag til deg :)

    SvarSlett
  3. Så fine de ble. Har kjøpt lys og servietter jeg og, men tør ikke å prøve ;)

    SvarSlett
  4. Så fine de ble :D også så snill en mann da :)

    SvarSlett
  5. For en snill mann du har. Å så effektiv du er da!! Fikk lyst til å prøve meg jeg å etter treffe på Bagle ja. Så må kanskje ut å kjøpe lys og servietter.
    Håper dere hadde det koselig i dag.
    Silje

    SvarSlett
  6. Heldig du er med en mann som drar ut for å handle da! Og lysene ble veldig fine, er litt i samme gate som jeg har tenkt å lage til julegaver.
    Nå skal jeg snart krølle meg opp i sofaen for å lese juleblad, håper på inspirerende tanker! Ha en fin dag! :-)

    SvarSlett
  7. Kjempe fine :D
    Har brukt opp energien min på å ommøblere, hadde planer om å bruke kreativiteten min på å sy litt idag. sying kan som kjent ikke gjøres i sofaen, så da blir kreativiteten heller brukt til å feste tråder og litt slikt på strikkerier jeg ble ferdig med for en stund siden :D
    ha en fin kveld
    /myr

    SvarSlett
  8. Så snill mann du har og kjempefine lys du har lagd.

    SvarSlett
  9. Så artige disse lysene ble :)

    SvarSlett