fredag 19. november 2010

Fyrstikkesker er forbruksvare,spesielt i tiden fremover nå.


Jeg kom på at vi hadde 4 fyrstikk esker liggende i skapet,å i dag ble de forvandlet til noen litt mer hyggelige esker.
Jeg printet ut bilder,å klipte og limte de på plass. På baksiden har jeg et lite prøveprosjekt ved å pensle kaffe på et ark,for så å lime det på. Mener og tror at arket da kommer til å få et litt gammeldags utseende. De ligger til tørk nå,så jeg er litt spent.


Disse fyrstikk eskene går nok ikke oppi skapet igjen,men nedi gave/salgsboksen

Har også penslett 2 ark med noter som jeg skal bruke til å ha rundt en bunke med lys.

3 kommentarer:

  1. Så koselige fyrstikk eskene dine ble.Ha en flott helg.

    SvarSlett
  2. Kjempefine fyrstikkesker. Tror jeg stjeler idèen til gaver til neste år.

    SvarSlett
  3. En fin gaveide - også fra ungene. Kanskje noen slike kommer under treet i år sammen med tenn-brikett-konglene vi har lagd :-)

    SvarSlett