tirsdag 16. november 2010

En deilig lue i kashmire alpakka

I går satt jeg og Selma å koste oss med litt strikking. Det er så fantastisk kjekt å ha ungene på fanget mens man kan holde på med hobbyen sin.

Jeg er glad for at jeg begynte tidlig med å ta babyene mine med på strikkefronten. Nå er alle 5 blitt "store" å tar det som en selvfølge at mor skal pusle med garn og pinner. Nå er det jo slik at de komenterer om jeg setter meg ned uten å ha strikketøyet i fanget.


Jeg hadde tenkt å ha denne lua selv,men ettersom jeg var redd for å få for lite garn,strikket jeg den 3cm kortere enn tenkt. Å da ble den passe til Aurora isteden. Selma ville gjerne prøve den hun også. Å det er jo ikke så rart ettersom hun har strikket litt på den hun også.

Mønsteret er fra Sandnes Kashmire alpakka

3 kommentarer:

  1. Du har noen herlige unger, og du strikker så masse fint! :)

    SvarSlett
  2. Ungene dine er så søøøøteee! :)

    SvarSlett
  3. For ei fin lue!
    Masse fint du lager :D

    SvarSlett