søndag 28. november 2010

Ei strålende helg på hytta

Ja,endelig kan jeg si at vi har kost oss hele familien. Vi kom opp på fredagskvelden,til 14grader innendørs,å da hadde foreldrene mine fyrtopp når de kom opp et par timer før oss. Det var 6,5 grad når pappa låste seg inn på hytta vår. Brrr...... Kjekt at han hadde fått opp varmen litt til vi kom da.

Vetle var den eneste som sovnet i bilen,så han ble lagt rett i seng. Resten koste seg med spekeskinke og hvitløksbaguetter. Det var en koselig start på helga.

På lørdagen skulle vi egentlig overraske ungene med en tur i badeland,men det skar seg ettersom Sebastian våknet med 39,7 i feber. Han var som et slakt hele lørdagen,men hjalp til å vaske kjøkkenet når paraceten virket.

Vi hadde med andre ord,en skikkelig rydde og vaske helg. Å det er så herlig når alle koser seg ved å gjøre det hyggelig rundt oss. Selvfølgelig var julepynten en viktig motivasjon,å de var helt i hundre med å få hytta til å skinne.

I dag lå jeg bare på lading til vi skulle kjøre hjem. Jeg hadde jo et hus som skulle pyntes når vi kom hjem også. Er ikke helt ferdig enda,så får ta resten i morgen tenker jeg.





Her er et julemuspar vi arvet fra farmora til Kenneth. Ungene ville absolutt pynte med de inne på rommet sitt,men jeg kjente at jeg kviet meg litt for å la de ha manne musa på rommet. For sannelig så sitter den med en sigarett. Ja,ja,det var andre tider før. Man får nok ikke kjøpt en røykende mus nå til dags.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar