onsdag 17. november 2010

Da ble det lommerusk på Vetle

Nok engang har ixien inspirert meg til å lage det hun kaller lommerusk. Hun har sydd slike til sin barneflokk,som har vært veldig godt motatt.

Jeg var jo på loppemarked for litt siden på jakt etter baklommer. Jeg stappa full en pose med bukser,å betalte 25,- for posen. Herlige greier ja. Fikk vel nedi 16 baklommer;-)

I dag var det Vetle som skulle få noe nytt av mor. Så da var det bare å sette igang å klippe ut lommer. Ixien hadde vel 5 lommer på sine,å egentlig så tror jeg ikke de så helt slik ut heller. Hm...litt dårlig husk når man ikke gjør ting med engang man har sett det.

Jeg valgte 4 lommer, for da fikk jeg plass akkurat under vinduet hans. Baksiden er foret(heter det det tro?)

Tusen takk for mye fin inspirasjon fra deg ixien. Alltid kjekt å oppservere hva du driver med.

2 kommentarer:

  1. Dette var da veldig smart og stilig. Jeg vil også lage en sånn ja

    SvarSlett
  2. Kult! Det var en veldig god ide. :D

    SvarSlett