søndag 14. november 2010

Alt går

Ja,det er ikke annet å si enn at, ALT GÅR.
 For en uke siden fikk jeg ei ønskeliste fra ei på snart 20.
Å det skulle jo bli en smal sak. Et par sokker og en hals sto på ønskelista. Å det skulle jeg få til uten noen problem. Det var bare det at jeg glemte et øyeblikk at jeg har ME,å ikke kan/bør planlegge for mye frem i tid. Her snakker vi om at formen kan snu flere ganger i løpet av en dag.

Denne uka ble ei uke hvor jeg knaptnok har eksistert. Jeg har vel sovet i senga flere timer enn jeg har vært våken. Men nå er ikke dette ME bloggen mi,så dere skal få slippe å høre om den elendigheten.

Bildet her ble tatt mens resten av familien sto ferdig påkledd i gangen i ettermiddag klar for å feire 20årsdagen til Thea. Jeg kan vel ikke akkurat si at gaven var i boks. Den ene sokke var ikke ferdig strikket engang,å alle trådene skulle festes. Phju....ja,ja,det var bare å ta med seg spetakkle i bilen,å strikke ferdig sokken,å feste tråder på sokkene og halsen.

Rett før vi parkerte kunne jeg pakke ned et par sokker,ei kopptue,et lys og en deilig hals i gaveboksen. Å vipps var vi klar for bursdagsfeiring.






Sokke mønsteret er ToneM sine Havskumsokker
 
 Halsen fant jeg her twisted rib neckwarmer
 
Kopptua er selvfølgelig Husmor Marias kopptue som vanlig.

10 kommentarer:

  1. Ja om det vart i siste liten, kan du iallefall vere trygg på at det var ei flott gåve, og mottakaren vart nok garantert fornøgd.

    SvarSlett
  2. Alt går, det er noe som heter at en jobber best under press:-)
    Flott ble det ihvertfall.

    SvarSlett
  3. Nydelig gave! :) Siste liten eller ei! :)

    SvarSlett
  4. Imponerende å få det ferdig! Lyder kjent, dog... Har samme diagnose og gjør samme feil - igjen og igjen. Men jeg tenker at så lenge jeg ikke gjør det for ofte??? Flott ble gaven i hvert fall!

    SvarSlett
  5. Jeg er imponert over at du fikk det ferdig! Jeg har nettopp startet julegaveracet, og angrer igjen bittert over at jeg ikke har starta tidligere.
    Men fin gave da!

    SvarSlett
  6. Jeg syns det var imponerende at du klarte å gjøre det ferdig i siste liten! Du er tøff! Nydelig gave ble det ihvertfall.

    SvarSlett
  7. Så flott gave! Supert at du rakk det... - imponerende!

    SvarSlett
  8. Du er supergod!
    Gaven er flott! Og det er flott at du klarte å få det ferdig i tide, du har da masse annet å gjøre enn bare å strikke...5 unger, mann og hus... Ja, du er suderduper!!!

    SvarSlett
  9. Bra innsats! Imponerende at du greide å bli ferdig i løpet av kjøreturen, jeg tror jeg ville blitt superstressa og ikke fått gjort noe som helst...
    En flott gave ble det!

    SvarSlett