tirsdag 5. oktober 2010

calorimetry i alpakka

Jeg har strikket et pannebånd i deilig alpakka.

 Mønsteret finner du på engelsk her om du vil strikke et slikt.
Ja,nå trodde du kanskje at jeg hadde strikket etter engelsk mønster,men det har jeg altså ikke gjort. Jeg har en norsk oversettelse,som jeg ikke husker hvor jeg fikk fra. Å da syns jeg ikke det er riktig av meg å legge den ut på bloggen min heller. Det er desverre ingen å linke til:-(

Frøkena var ikke helt villig til å stå modell i dag,for hun likte ikke fargen,å skulle iallfall ikke ha det der. Måtte fortelle henne at det var en voksenstr.som skulle i gave/salgskassen,men at jeg bare skulle hatt et bilde med det på.

De er meget bestemt de små tøttene her i huset. Syns det er kjekt jeg at de vet hva de vil.

3 kommentarer:

  1. hihi, ja det er godt dei veit kva dei likar..eg synest ho var kjempefin .

    SvarSlett
  2. Kjempe fint pannebånd! Hvor lang tid bruker du på å strikke et slikt?

    SvarSlett
  3. Hehe, kjenner til det med besteme frøkner ja... (ref mitt forrige innlegg) :) De er så flott disse calorimetry'ene, perfekt til langt hår. Syns fargen var fint til bestemt-frøkna ;)

    Ha en fin kveld

    SvarSlett