lørdag 2. oktober 2010

En herlig skogstur med familien

Åååå, den dagen her har jeg sett frem til lenge. Det er 9mnd siden jeg ble syk,å dagene,ukene og månedene har bare rast fra meg uten at jeg har merket det.
Nå har jeg vært i fin form den siste måneden,å i dag bestemte vi oss for å ta en skogstur sammen hele familien. Du verden som vi har kost oss.

I dag var det ingen sure miner på noen av oss. Dette hadde vi virkelig godt av alle sammen.



Turen i dag gikk opp til Lavollen i Bymarka. Følger du grusveien innover kommer du etterhvert til en avstikker til Tusseløypa. Der inne finnes det mange snille troll. Det er tilog med unger som har gitt smokkene sine til noen av trollene. Selma var litt skeptisk til noen av trollene,å da var det godt å ha Mathias der.


På enden av løypa er det en utrolig fin leirplass. Ulempen er at det er så mørkt der inne. Hadde vært kjekt å tatt noen trær så sola fikk komme frem litt. Her koste vi oss med matpakke,kakao og kvikk lunsj.
Selma gikk hele veien fra bilen og tilbake uten å mokke. Jeg er meget imponert over ståpå viljen hennes. Hun syns til tider jeg gikk for sakte,for hun ville løpe etter de andre ungene.
Dette har vært så hyggelig å jeg håper det ikke blir lenge til neste tur. Da er det ønske om å gå opp til Geitfjellet,men der er det bratt og ulent terreng. Men er man så heldig at man kommer seg helt op,så blir man belønnet med en herlig utsikt.

2 kommentarer:

  1. Så herlig! Flott at du endelig kunne gjøre dette :)

    SvarSlett
  2. Så herlig familietur! Det gjorde nok godt for både mor og resten av familien. Ser ut som alle kosa seg skikkelig.
    Her har det vært gråvær idag, men jeg og min kjære fikk da tatt oss en tur i dag også. Sola titta så vidt fram tilogmed mens vi satt og kosa oss med kaffekoppen. Det gjør godt å komme ut i naturen og frisk luft.

    SvarSlett