fredag 15. oktober 2010

Da var det endelig helg igjen.

Jeg har blitt en mester til å nyte hverdagen,men jammen meg er det godt med helg også ja,
Nå har vi spist en deilig familiemiddag,å kvelden er enda ung. Ungene koser seg med barne tv,å jeg skal se om jeg får strikket litt. Hendene er ikke like samarbeidsvillige,men noen masker håper jeg nå på i løpet av helga.

Syns den jakka der er så fin,den er så grei å bare slenge på seg om man blir litt små frossen fremover.
Dere får ha en riktig god helg. Å husk å ta vare på hverandre. Vi lever bare en gang vettdu;-)

6 kommentarer:

  1. Ja, endelig helg! Det skal bli deilig med å roe litt ned :) Ønsker deg også en fin helg og kos deg med strikkingen av høstjakken. Den ser kjempe god ut!

    SvarSlett
  2. God helg!!
    Lekker jakke da, gleder meg til å se den ferdig. Hvilken garn bruker du? :-)

    SvarSlett
  3. Kjempe flott jakke/vest..blir sennende å se det ferdige resultatet:)
    Ha en fin helg videre:)

    SvarSlett
  4. God helg til deg også :-) Lekker jakke, den skal bli god til vinteren, håper du får strikket litt mer enn bare ett par masker i helgen... :-)

    SvarSlett
  5. God helg. Håper du får strikket litt for den jakken ser veldig flott og deilig ut :-)

    SvarSlett
  6. Den jakken der er bare kjempeflott!! Gleder meg til å se det ferdige resultatet!! :D Ha en kjempefin helg hobbyfrua! :D

    SvarSlett