onsdag 6. oktober 2010

Blir dette en kjole eller en tunika mon tro?


Nå er jeg ganske så fornøyd med meg selv altså. I mars begynte jeg på dette mønsteret på kjole i 2 årstr.fra galskap sin blogg. Jeg var kjempe ivrig helt til jeg kom til fellinga under armene. Så ble den lagt bort,for så å bli tatt frem i uka her igjen.

Grunnen til at den ble liggende var at jeg syns den så så innmari stor ut for Selma. Jeg har fortsatt mine tvil til om det blir kjole til Selma eller tunika til Aurora.

Den trenger en god runde med damping da;-) men måtte bare vise den frem allerede nå. Jeg reiser til Riga i morgen,men skal få lagt inn bilder av den heldige ungen den passer til når jeg kommer hjem igjen.

Den er strikket i Mor Aase garn,akkurat som Galskap sin. Tusen takk for at du deler mønster med oss.

4 kommentarer:

  1. Så lekker kjole! Eventuelt tunika ;) Supre farger :)
    Du får kose deg masse i Riga! Klem

    SvarSlett
  2. Så fin den ble! Greit at den kan starte som tunika og fortsette som kjole eller omvendt. Da kan den jo brukes lenge.

    God tur til Riga!

    SvarSlett
  3. Fin er den i alle fall! Prøv den på begge jentene og så ser du hvem av dem som kler den best. Da har du funnet ut om det er en kjole eller en tunika :)

    SvarSlett