onsdag 20. oktober 2010

Baggy stjernelue

Ja,da ble jeg jammen meg fristet til å prøve jeg også. Det gikk i luestrikking på Bagle i går,å det var gøy å se alle variantene og garnvalgene som folk hadde brukt.

Min lue er strikket med Eskimo på pinner nr. 7
Etter at den var ferdig i dag,hadde jeg tenkt å vente på at det skulle snø før jeg gikk ut. Syns det er så koselig med snø sjø.
 Hadde ikke tid til å vente,for sola fristet meg ut i nysnøen som lå. Så jeg tusslet meg en tur på biblioteket og en runde på butikken.

Å sannelig kom jeg hjem med en pose garn også. Hm...å jeg som bare skulle handle middag.


Jeg måtte faktisk ha 2 nøster av hver farge. Manglet bare bitte litt på rosa nøstet,men måtte starte på et nytt ja. Jeg fellte av med bunnfargen ettersom jeg ikke ville ha en rosa liten tupp i toppen. Jeg strikket også en omgang rett mellom fellingene. Det ble ei tykk og god vinterlue.

3 kommentarer:

  1. Den lua ble kjempe fin. Nydelige farger du har valgt.

    SvarSlett
  2. Kjempelekker! Og i Eskimogarn er den nok god og varm!

    SvarSlett