onsdag 29. september 2010

Stor hals er tingen nå

Ja,med tykke pinner og tykt garn så går det reser fort. Var jo gjort i løpet av en tv kveld det her.
Har du lyst til å strikke en slik mens du ser på tv?

HOBBYFRUENS ENKLESTE HALS TIL VINTEREN:

Jeg brukte et,100grams nøste Milano fra hjertegarn.

Legg opp 30masker på pinner nr. 10
pinne 1: kun rette masker
pinne 2: kun vrange masker
Fortsett slik med annenhver pinne. Når nøste er nesten slutt,så strikk sammen og fell av i ett.

Det kan ikke gjøres enklere. Lykke til.

10 kommentarer:

  1. Å, den så så god ut! Når frosten biter må det være godt å tre denne på seg.

    SvarSlett
  2. Flink du er. Eg Legg meg til som følger.

    SvarSlett
  3. Så flott den var, skal strikke meg en jeg også! Ha en flott høstdag!

    SvarSlett
  4. Noe mine døttre kunne tenkt seg, takker for ide:)

    SvarSlett
  5. Kjempefin hals,såg god og varm ut,takk for at du deler:)

    SvarSlett
  6. Å, den så god og myk ut. Spennende garn, har aldri prøvd det, men kanskje jeg burde. Har riktignok kjøpt meg garn til en tykk hals, men husker ikke helt hvilket merke :-)

    SvarSlett
  7. Ja det har du jammen rett i! For akkurat i dag skulle jeg ha hatt en stor og varm hals, for her har det vært noen få grader og sur vind. Og etter å ha vært ute en times tid er jeg omtrent blåfrossen og nå kjenner jeg halsen begynner å bli sår, så en slik hals hadde vært tingen i dag! Kjempe kjekk var den! Ønsker deg en deilig helg med eller uten pinner! Klem Cille

    SvarSlett
  8. Hei, hvor er garnet kjøpt? Jeg har ikke lyktes med å finne norske forhandlere.. Hilsen Laila

    SvarSlett
  9. Hei Laila. Jeg kjøpte garnet på den lokale alt mulig butikken på Migosentret i Trondheim.