torsdag 2. september 2010

Nå blir det ikke flere sokker

Da er par nr. 2 ferdig i sokkemaratonen. Det var de seigeste 2 års paret jeg har strikket. Jeg må vel bare innse at jeg ikke er noen sokke strikker.

Jeg har en UFO sokk til 4åringen,så det kan jo hende at lysten kommer over meg til å gjøre ferdig den siste sokken der etterhvert.

Det er fortsatt over 2 uker igjen av maratonukene,men jeg tror jeg sier meg fornøyd med 2 par jeg. Ja,ja,man skal aldri si aldri;-)

Mønster: Nøstebarn
Pinner: 3
Garn: Ida strømpegarn (Lilla og hvit)
Str: 2år


Nå skal jeg hive meg rundt å ordne til bursdags kalas. Både Sebastian og Aurora skal feire barnebursdag i dag. De hadde riktignok begge bursdag i juni,men ettersom jeg ikke er frisk for tiden,så har det bare blitt utsatt og utsatt. Nå heiv vi oss rundt å inviterte hjem vennene på rimelig kort varsel. Så i ettermiddag blir det fest i stua. Herlig...

5 kommentarer:

  1. Flotte sokker nok en gang. Kanskje det blir flere sokker om du ikke har press på deg?
    Lykke til med selskap i dag. Vi har fortsatt ikke feiret barnebursdag til gutten vår... Han hadde bursdag i desember.... Men i år skal det blir stort kalas, om så mor må ligge strak ut etterpå :)

    SvarSlett
  2. Synes du har vært flink jeg :D akkurat ferdig med første paret. Blir KANSKJE flere.
    Lykke til med bursdagsfeiringer
    /myr

    SvarSlett
  3. Jeg synes da ikke det er dårlig med 2 par sokker på en uke! Skjønner godt om du ikke har lyst til å strikke fler på en stund :) Håper bursdagsfeiringa gikk bra.

    SvarSlett
  4. Vi er nok i samme klubb da, jeg er heller ikke noe glad i å strikke sokker. Tror det er så enkelt som at jeg ikke liker å strikke to like ting etter hverandre.. Så to par sokker syns jeg er imponerende og nok i massevis :D

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  5. Lenge siden du har blogget, håper det er bra med deg. Hvis du ikke er i form ønsker jeg deg god bedring. Klem Marit

    SvarSlett