mandag 20. september 2010

Fikk nå strikket litt mens jeg var på tur

Ja,som noen vet så har jeg vært 2 uker i Monte negro. Jeg har vært å fått behandling,noe som ser ut til å ha fungert helt fortreffelig. Håper at formen holder seg stabil lenge utover høsten nå.

Jeg hadde jo pakket ned garn og pinner skal dere vite,så en liten genser til minste frøkena fikk jeg nå strikket. Mønsteret er fra Garnstudio,å den er strikket i alpakka. Av restene begynte jeg på en ullbukse til henne,den mangler en fot enda, så det blir strikketøyet framover nå.

18 kommentarer:

  1. Åååå, så godt å høre at det hjelper. Må lete litt og se hva du har skrevet om dette.
    Og genseren ser jo helt nydelig ut

    SvarSlett
  2. Så flott genser! Avstemte farger og fint mønster.

    SvarSlett
  3. Godt å høre, Maria!
    Velkommen hjem.
    Flott genser.

    Kirsti

    SvarSlett
  4. Så bra at formen er bedere.Nydelig genser og herlig frøken.

    SvarSlett
  5. Åååå, for en søt genser og nydelig jente....Tenk om man hadde hatt ei så lita tulle å strikket til:)
    Bare elsker hjerter:)

    SvarSlett
  6. Der var du tilbake ja :) Hadde ikke sett at du skulle reise.
    Godt å høre at du har hatt et så bra opphold med behandlinger. Alle gode ønsker om at formen holder seg!
    Og så nydelig genser du har strikka, lekre farger og flott mønster.

    SvarSlett
  7. Så herlig genser! Og søt lita tulle.

    Jeg holdt på å trekke lotteriet mitt mens du tok lodd, og hadde allerede skrevet innlegget da jeg så kommentaren din. Beklager. Men syns bloggen din er kjempefin, så kanskje ble det et hyggelig bekjentskap uansett? I likhet med deg har jeg også ME, og nå er jeg veldig spent på hva slags behandling du har fått i Monte Negro! Må kikke på den andre bloggen din også.

    Ha en flott dag, bevar formen så lenge du kan! (o:

    SvarSlett
  8. Herlig genser du har strikket. Varm og god.
    Så du likte skjerfet mitt, mønsteret er hentet fra garnstudio og skulle opprinnelig strikkes i fabel:) Ha en fin uke!

    SvarSlett
  9. Nydelig genser og modell :-)
    Håper formen holder seg leeenge

    SvarSlett
  10. Det var en nydelig genser - med en herlig modell. Ha en flott uke!

    SvarSlett
  11. Såååå fin den var!
    Du har vært savnet under reisen din, så bra at du føler deg i fin form :)

    SvarSlett
  12. Nydli genser å lue t hærlie Selma!

    SvarSlett
  13. Velkommen tilbake. Søt snuppe i fin ny genser.

    SvarSlett
  14. Tusen takk for fin kommentar i bloggen min! :)
    Du strikkar jo mykje fint sjølv, denne genseren likte eg spesielt godt, sååå fine fargar!! Kanskje eg må legge den på "to-do" lista ;)

    SvarSlett
  15. Kjempeflott genser :-)
    Så ut som om prinsessa likte den også :-)

    SvarSlett
  16. Kjempefin genser! Nydelig rett og slett!

    SvarSlett
  17. Knallfin genser !!! Flotte farger !