mandag 30. august 2010

Sokkemaraton

Ja,det er mye rart man kan hive seg med på nett. Nå er det sokkemaraton som skal gå over 3 uker. Da skal vi se hvor mange par sokker vi greier å strikke.

Dette er jo midt i blinken for meg.Ja, ikke å se hvor mange sokker jeg rekker å strikke på 3 uker,men om jeg i det hele tatt greier å få til par. Som mange av dere vet så kan ikke jeg fordra å strikke to likense ting,ergo har jeg strikket mange single votter og sokker oppigjennom årene.

Nå er det slutt på det,for nå skal det strikkes par ja. Her er garnet som er tenkt til sokker. Å jeg håper at alle ungene kan få et par. Mathias har fått tidligere i sommer så jeg slipper billig unna der da.

6 kommentarer:

  1. Heia heia heia.....jeg er som du...klarer ikke få til ett par av noe...LYKKE TIL!!

    SvarSlett
  2. He,he,du er nok bedre enn meg. Jeg sitter nå her enda med en singel Bella vott,å det gjør ikke du;-)
    Hiv deg med da Fjellrosa. Har jo en bråtta av onga du å som ikke ska frys.

    SvarSlett
  3. Dette klarer du! Heia, heia:)

    SvarSlett
  4. heier på deg:-)
    blir flott med sokker da:-D

    SvarSlett
  5. Et lite tips.
    Lær deg magic loop, så slipper du enslige votter og sokker mere

    http://www.youtube.com/watch?v=gN2pzj4Y3GU&feature=related

    Jeg legger opp på sokkepinner,og flytter de over på rundpinnen etter å ha strikket de 3 første omgangene.
    Litt knotete før du lærer deg teknikken, men ikke gi opp. Teknikken heter magic loop.
    Lykke til

    SvarSlett