fredag 13. august 2010

Jeg fikk også lyst på settekasse

Har sett noen søte små settekasser rundt omkring i bloggeverden, åen slik vil jeg også prøve meg på.
Var på Søstrene Grene å kjøpte en trehvit settekasse. Den kostet vel rundt 70 kr om jeg ikke husker helt feil.

Kjøpte gavepapir på Panduro som jeg limte på bakveggene. Malte selvfølgelig hele kassen med hvitmaling først. Jeg måtte ha to lag,burde vel egentlig tatt tre,men tålmodigheten min var slutt etter to.

Resultatet ble så bra at både Sebastian og Vetle har kommet med ønsker om slike settekasser. Trodde jo dette kun var jente ting,så derfor fikk Aurora den. Ja,ja,vi får se om mor ordner 2 kasser til da.

8 kommentarer:

  1. Denne ble riktig så lekker! Skjønner godt at guttene også vil ha nå :)

    SvarSlett
  2. Så flott den var! Har vært på jakt etter det selv, men har ikke funnet i Tromsø.
    Ja det ser ut som det blir Drammenstur, det ble en del billigere + at jeg innbiller meg at de kanskje får inn nyhetene først der? Men er ikke 100 % bestemt enda altså. Akkurat nå frister det jo med Trondheimstur og Søstrene Grene ;)

    SvarSlett
  3. Så stilig den ble! Jeg har en gammel (fra tidlig Panduro tid)i trehvit....Nå fikk jeg lyst til å gjøre noe mer ut av den..... Men det er jo så mye en får lyst til når en titter rundt på bloggene :) Klem Marit

    SvarSlett
  4. Så fin settekassa ble! Kjekt å få låne nøstemaskin også.

    SvarSlett
  5. Stilig settekasse!
    Jeg har også veldig lyst på en sånn til døtrene mine. Fant en på nettet som kosta 1500 kr/stk (dog litt større enn din... men likevel ganske så dyr!).
    Genialt å lage selv da!!
    Supert tips! Neste stop: Søstrene Grene ;)

    SvarSlett
  6. Visste ikke at de solgte det på Søstrene Grene! Må visst stikke innom litt oftere... Er det lenge siden du kjøpte? Egentlig ålreit med en settekasse med litt ferre og større rom - spesielt til barnerommet! Og så går det litt fortere å fikse den i stand!

    SvarSlett
  7. Sissel jeg kjøpte den i forige uke. De hadde flere forskjellige størrelser.

    SvarSlett