torsdag 5. august 2010

Jeg er vist en litt overivrig mamma

Har heklet ferdig ei lue til Selma,men fikk ikke prøvd den ettersom hun hadde tatt kveld. Syns det var litt kjipt å måtte vente til i morgen,så ettersom jeg hørte at hun fortsatt var våken gikk jeg opp til henne:-)
Lua er heklet med staver. Brukte Drops alpaca og krok nr3 Det gikk under en nøste.
Det var en forundret jente som satt i senga si.


"mamma,bilde,bilde"
Hun var nok strålende fornøyd med et lite kveldsbesøk. For jeg måtte ta mange bilder;-)


Måtte jo nesten sette på en hyggelig liten lapp også.
Laget med omtanke


Nei,nå er det nok bilder mamma.


Natta


Hæ!!!Er du her enda. Natta sa jeg.


10 kommentarer:

  1. Kjæmpefin hæklalue t ei hærli lita pi som satt pris på ei ny fin lue å et kveldsbesøk av si kjære mamma!

    SvarSlett
  2. Så herlig jente! Lua så kjempegod ut - skal tro om du fikk den med ut av senga :o)

    SvarSlett
  3. Marit: Jeg måtte nok pent gå ut av rommet uten lua ja:-)

    SvarSlett
  4. Å, så herlig! Du er en kjempegod mamma :)

    SvarSlett
  5. Kjempefin lue! Og hva er ikke barna villige til å gjøre for å slippe og sove :-)

    SvarSlett
  6. herlig lita tulle, og fin lue:)
    Og ei kjempegod Mamma!

    SvarSlett
  7. Søteste Selma. <3 Lua ble kjempefin! Flinkeste mamma'n! Her strikkes det ULLBUKSER!!! Yup! Midt på varmeste sommer'n!

    SvarSlett
  8. Skulle gjerne lært å hekle ... flott lue og flott jente.
    Det ligger en liten hilsen i bloggen min

    SvarSlett
  9. Herlig jente!! hehe
    Du, det ligger no koselig til deg i bloggen min!

    Kos deg og ha en herlig kveld!

    Klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  10. Så skjønn hun er!!! Kjempeflott lue og NUDELIG jente! :D

    SvarSlett