fredag 20. august 2010

En nålepute for de finere sydamene kanskje?

Jeg var jo på Containergirl her om dagen,å da kjøpte jeg med disse søte kaffe koppene med tanke på å lage nåleputer.
Dette er appsolutt ikke min egen ide,men jeg likte den så godt da jeg så slike på Søndagen. Jeg var på noen butikker på Bakklandet,husker selvfølgelig ikke hva butikken het ettersom jeg aldri går i butikkene på Bakklandet;-) Takk til Mona som tok meg med på en koselig luftetur på Baklandet.

Jeg ser allerede et forbedringspotensiale på disse koppene,så nå er det bare å jakte på flere kaffe kopper.

4 kommentarer:

  1. Morsom idé! Det er ikke alltid lett å finne anvendelse for gamle, fine kopper! Har skrevet kommentar på den andre bloggen din også! :)

    SvarSlett
  2. Morsome kopper som kan brukes til så mangt ja! Ja tenk om jeg kunne ha tatt turen til Bakklandet igjen....jeg som har gått på de kanter tuuusenvis av ganger i min barndom. (gikk på Singsaker ung. skole en gang i tiden). Tusen takk for koslige ord i bloggen min ang. rosesamlingen min, setter stor pris på om du vil holde utkikk, for skapet mitt har plass til mange flere roseskatter fortsatt! Ha en strålende helg! Klem..

    SvarSlett
  3. Veldig kule nåleputekopper :-)
    Ha en god helg

    SvarSlett
  4. Så artig og original nålepute! :-)

    SvarSlett