onsdag 18. august 2010

Dagens skattejakt

I dag kjørte vi oss en tur til Stjørdal på Containergirl. Jeg elsker å dra på skattejakt på loppiser og gjennbruksbutikker. På containergirl fant jeg meg 2 små kaffe kopper som jeg skal lage nåleputer av. Ett dynetrekk til Selma,en blonde kappe til hytta, et lite skrin og et skikkelig retro stoff. Kanskje det blir forklekjole på Selma?
Det var forskjellige reaksjoner på retro stoffet her i huset.
Mannen min: " Å hærre gud"
Aurora: "Kuuuult"


Når vi først var på Stjørdal dro vi også en snartur innom Sareptas krukke. Det er også en gjennbruksbutikk,men der fant ikke jeg noe spesielt,men de to andre damene plukket med seg litt da:-)

Så var det tid for en liten lunsj,å den ble inntatt på Hos Oss. Der var mye av møblene kjøpt på Containergirl. Der ble den en kyllingsalat og litt drikke før ferden gikk hjemover igjen.  Vi måtte bare en tur innom Milde Mathilde og drillpikene en tur først. Jeg kikket litt på krimskrams et,men da var jeg så sliten at jeg satte meg i kafé avdelingen deres mens de andre fikk sett,prøvd og kjøpt klær. Er det noe jeg ikke kan fordra så er det klesbutikker;-)  Så jeg koste meg i en sofa med litt strikketøy isteden.

3 kommentarer:

  1. Så gøy å finne slike små skatter. :o)

    SvarSlett
  2. Takk for en trivelig og koselig dag, Maria!

    Kirsti

    SvarSlett
  3. Støtter opp om Auroras reaksjon =D Så fine buffer du har sydd..jammen skal ikke jeg lage slike til gutta mine også. Nydelige barn du har forresten!

    SvarSlett